Er is iets mis gegaan klachtenregeling

VITway streeft naar een goede dienstverlening. Het kan desondanks voorkomen dat u niet tevreden bent.

Lees hier meer over in onze klachtenregeling.

ONZE KLACHTENREGELING

 

Mocht het onverhoopt voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met VITway.

Uiteraard kunt u ook schriftelijk een klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden:

  • Dag van de aankoop/behandeling;
  • uw naam, adres, woonplaats;
  • mailadres en telefoonnummer

Verstuur uw klacht naar:

U kunt het schriftelijk indienen via onderstaand adres:

VITway

t.a.v. Klachten

Zadelmakerstraat 33

9403 JG Assen

Nederland

Binnen 5 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons.

 

Goed om te weten:

Als u als consument vindt dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, kunt u contact opnemen met de klachtenregeling Erisietsmisgegaan.nl.